Podcast: Asiakaspalvelija sanoo jämäkästi ei

Jokainen devaaja on omalla tavallaan asiakaspalvelija. Toisinaan asiakas on ulkoinen, toisinaan taas sisäinen. Asiakaspalvelijan ei tarvitse kuitenkaan olla avuton tiskirätti.

Johdonmukaisuus, rehellisyys ja jämäkkyys. Siinä Relevanssi-lisäosan kehittäjän Mikko Saaren hyvän asiakaspalvelun raaka-aineet. Mutta paljonko pitää perustella, lipsahtaako joskus selittelyn puolelle ja mitä tehdään vampyyriasiakkaille?

Paina jämäkästi play!

Jakson vieras

Mikko Saari

Twitterissä (ja Slackissa): @msaari
Instagramissa: @mikkosaari
Verkossa: mikkosaari.fi, kirjavinkit.fi, lautapeliopas.fi
Tuote: Relevanssi
Töissä: Painava Sana Oy

Vai mitä mieltä oot?

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *