Podcast: Keskon digipalvelut rakennetaan monitoimittajaympäristössä

Jokainen, joka on pidellyt käsissään Plussa-korttia, on ollut tekemisissä Keskon kanta-asiakaspalveluiden kanssa. Nykyään niistä yhä suurempi osa on digitaalisia. Keskolla kehitetäänkin kaiken aikaa uusia digitaalisia palveluita monipuolisessa monitoimittajaympäristössä.

Millaista on rakentaa palveluita monien eri konsulttien kanssa? Miten multivendor-tiimit rekrytoidaan? Mitä pehmeitä taitoja kovan luokan konsultti tarvitsee monitoimittajaympäristössä pärjätäkseen? Kysymyksiin saapuu vastaamaan Keskon Head of Customer Data and Loyalty Services Hanna-Reetta Luukkainen.

Ei muuta ku menoksi!

Kasvokuvassa Hanna-Reetta Luukkainen

Jakson vieras

Hanna-Reetta Luukkainen

Hanna-Reetta on Keskon head of Customer Data and Loyalty Services. Hän on vastuussa Keskon asiakasdatasta ja vetää monitoimittajatiimejä, joissa kehitetään K-ryhmän kanta-asiakkaille suunnattuja palveluja. Kun kone menee kiinni, hän lähtee juoksemaan joko pitkin Katajanokkaa tai Tanskan Aarhusia.

LinkedInissä: Hanna-Reetta Luukkainen
Twitterissä: @hluukkainen
Sähköpostissa: hanna-reetta.luukkainen@kesko.fi
Töissä: Kesko / @Kryhma

Vai mitä mieltä oot?

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.